ihan tässä häkeltyy.... ja meikäläinen ei ole niitä kainoinpia ihmisiä ollenkaan...

h010.gif

Muutamat viime päivät olen työstänyt uusinta Mystery Shawlia ja sainkin sen aamulla valmiiksi. Lankana on Novitan Florica ( onko sitä vielä olemassa, lanka on vanhaa..) eikä huiviin mennyt kuin139 g. Olen hieman pettynyt tähän huiviin, edelliset ovat olleet paljon monimutkaisempia ja mukavempia tehdä.
413955.jpg
Siinä sitä taas naapurit saivat ihmetellä "Tuolla tuo naapurin mamma taas heiluu pihalla sen kameransa kanssa ja heittelee jotain keltaista rättiä oksille ja aidalle. Onkohan se ihan seko, sitten se kuvailee sitä?!?!?!"
413959.jpg

Ja minut on nyt haastettu Iran, Aman ,Merien ja Pelagia
blogeissa "Kerro 6 oudointa tapaasi" -juttuun ja kiitän kaikkia ja osallistun siihen
sekä haastan
Tässä hassut tapani;

1. Kun juon kaffia, minulla jää AINA tillkkanen juomatta. Perheestä se on hassua .
2. Nukun kesät talvet villasukat jalassa.
3. En katso telkkaria ilman, että teen käsitöitä.
4. Olen suunnattoman tuskastunut, jos tulee kiire ehtiä sovittuun tapaamiseen, joten lähdenkin yleensä      aivan  liian aikaisin.
5. En voi laittaa sänkyyn lakanoita, jotka eivät värinsä puolesta rimmaa yhteen.
6. Minä kerään lehtiä isoksi pinoksi ja ahmin ne sitten yhdellä kertaa.

Tämä viikko on meidän perheellä ensimäinen yhteinen hiihtoloma. Aikaisimpina vuosina minä olen ollut töissä ja muu perhe on lomaillut. Nyt aion ottaa koko viikosta kaiken ilon irti ulkoilun muodossa ja bloggailu jää vähemmälle.