ja kotona ollaan.
Leikkaus meni hienosti ja kotiin pääsin illalla. Eka yö meni mömmöjen kanssa taistellessa; uni oli herkkää ja levotonta. Niin paljon oli erilaisia lääkkeitä pumpattu täyteen, ettei kipua juurikaan tuntenut.
Eilen päivän olin ihan reporankana soffalla ja sängyssä. Vähän yritin istuskella, mutta pakkasi niin pahasti jalkaan ettei se onnistunut.
Sairaalassa minulla oli mukana virkkaus. Sitä kävivät katsomassa niin hoitaja, potilaat kuin lääkäritkin. Hyvää ajanvietettä, jouduin odottamaan reilun kaksi tuntia, oli ajat vähän myöhässä. Ja tässä tuloa, sairaalaliina...
450894.jpg

Se on tehty puuvillalangasta ja lankaa meni 142 g.

Viime yö oli huonop, kipuja oli eikä löytynyt millään hyvää asentoa. Joskus aamuyöllä olen sitten nukahtanut. Polvi on mega-mega turvonnut. Tuntuu polttavaa kipua, kun jalkaa liikauttaa vähän sivuttain. Liekö tikit kiristävät. Kyllä se tästä, pitää vain olla hissukseen. Ja tänään saa mennä SUIHKUUN!!! YES!!!

Kuopus jäi tänään hoitamaan äitiä a020.gif ja nyt hän haluaa hoitaa minua niin, että pelaamme Pleikkaria.  Kätköistäni löytyi uusi peli, jonka olen ostanut jemmaan.