Palattu Suomeen ja normaaliin lomaelämään. Väsymys on edelleen aika kova, vaatii varmaankin useamman yön palautua. Öisin oli sietämättömän kuuma hotelleissa eikä uni siis ollut palauttavaa.
Matka oli kaikin puolin mukava. Kävimme lapsille mieluisissa paikoissa ja nähtävää oli paljon.

Ensimmäinen paikka oli Legolandia Tanskassa. Siellä olimme kaksi päivää; eka oli aurinkoinen ja toinen päivä satoi kaatamalla. No, sade hieman hiljensi vauhtia ja vähensi puiston väkimäärää :-)
Kaikki oli tehty legoista, ihmeellisiä asioita!!! Siellä oli myös kauniita kukkia ja asetelmia.
Toisen päivän iltana ajoimme rankkasateessa Malmöhön. Matkalla kävimme Kööpenhaminassa katsomassa Pienen Merenneidon patsas. Se on aivan ihana!!!

Kolmas päivä oli siirtymäpäivä Malmöstä Göteborgiin ja surffailtiin ISOSSA ostoskeskuksessa. Göteborgissa olimme  toisena päivänä Lisebergin huvipuistossa ja siellä sitä olikin henputinta ja vemputinta...Isot menivät tukkaputkella laitteista toiseen. Päivä oli pilvipoutainen, mutta kun lähdimme matkalle kohti Örebrohon, vettä tuli taas taivaan täydeltä. Lisebergissä oli myös tämä kuvassa oleva putous.

Örebrossa oli ns. välipäivä. Katseltiin kaunista kaupunkia ja linnaa ja käytiin ostoskeskuksessa Esikoisen pyynnöstä. Ja löytyihän sitä kaikkea kivaa sieltäkin.

Toiseksi viimeinen päivä vietettiin Kolmårdenissa eläintarhassa sekä safarilla. Nähtiin magnustista leijonaan ja tanssivaan norsuun. Illalla ajettiin Tukholman lähelle.

Viimeinen päivä reissussa oli puhtaasti Tukholman tutkimista. Kuninkaanlinna kaikkine museoineen tuli tutkittua, Gamla Stanissa käveltiin. Kävimme myös Ruotsin suurimmassa ostoskeskuksessa. Oli sitten iso!!

Kotiin tulimme turvallisesti Viking Linen kyydillä.

Käsitöitä yritin tehdä iltaisin, koska en pysty migreenin takia tekemään mitään autossa matkan aikana. Mystery Stool 3 edistyi kumpaankin huiviin kahdella kaaviolla. Viimeisen tulostin Örebrossa hotellissa. Tämä pikkuliina valmistui myös matkalla. Pelattiin lasten kanssa paljon korttia, ne kun on helppo kuljettaa mukana. Nyt ei tarvitse pitkään aikaan kenenkään kysyä Mäkkäriin syömään....niissä kun tuli käytyä useamman kerran päivällä maha täyttämässä. Iltaisin syötiin "kunnolla".
Auto oli viimeistä koloa myöten täysi, kun läksimme laivalta kotia kohti. Vielä laivalta piti ostaa pikkukolojen täytettä ;-).
Örebrossa löysin yhden lankakaupan ja sieltä ostinkin lapsille sukkalangat. Käsityölehtiä etsin kioskeista, mutta en sattunut niitä nyt löytämään, harmi.
Eilen ja tänään on pyykkikone laulanut lauluaan. Ihmeen paljon sitä tuleekin reissussa pyykkiä...
Huomenna olisi tarkoitus lähteä katsomaan mustikoiden kypsyysaste.